Akut viral nasopharyngit

Då var det den 16 december och jag har lyckats dragit på mig "Akut viral nasopharyngit" (det vetenskapliga namnet för förkylning) vilket inte är så kul. Förkylningen kom som ett bombnedslag från ingenstans. När jag lördags kollade på matchernas match, El Clasico (derbyt mellan Barcelona och Real Madrig) var jag väldigt pigg, men sen slog det till under natten. Föresten tyckte jag det var bra att Barcelona vann matchen, Real Madrid är bara ett gäng divor tycker jag. Hoppas jag frisknar till tills jag ska ha min tenta på torsdag, det kan ju bli min allra sista om jag klarar den.  För övrigt så klarade jag tentan jag hade i fredags, vi fick reda på det direkt efter tentan. Betyget däremot kommer att meddelas via e-post.


Aja nu ska jag kurera mig lite mer. Föresten Hoik, de flesta barn skulle inte säga att bussen åker åt höger, kolla noga varför (Bloggen "Barnasinne" ). Haha


Kommentarer
Postat av: someoneelse

jag tycker att real madrid spelar brabrabra! Hoppas att tentan går bra idag. Nea

2008-12-18 @ 11:58:23
URL: http://someoneelsesdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0