Äntligen jul lov!!

Morgondagen började med lite uppvaknade från rix morgonzoo, det blev lite frukost, diskning. Runt elva tiden gick jag till skolan, jag passade även på att ta med mig all papper jag samlat på mig för att slänga i återvinningen. När jag väl kom till skolan blev det lite Metro tillsammans med en kopp kaffe från Java. Det var rätt skönt att bara sitta i cafeet och filosifera, det var många tankar som avlöste varandra.

Två och en halv timme senare var det dags att leta upp salen jag skulle skriva i. Tentan höll på från 14-19, jag utnyttjade 4h 53 min av tentan. Hehe men jag vet inte om jag klarade den jag hoppas det i alla fall. Annars är det bara att skriva om den i påsk, men detta skulle ju innebära ett kortare påsklov för min del. Aja den dagen den sorgen. Nu är det i alla fall jullov och eftersom jag inte har några omtentor efter jul så innebär det att jag har extra långt lov!


Föresten jag lyckades besegra förkylningen med gamla pålitliga metoder.

Imorgon åker jag hem till lilla Nora och blir där ett tag, så nästa gång jag skriver är jag förmodligen i Nora.


Kommentarer
Postat av: marre

NISSE!!!! hahahaha, det hade jag aldrig kunnat ana!

2008-12-21 @ 17:06:57
Postat av: someoneelse

Du skriver inte alls i nora. Men hoppas du mår bra. Someoneelse.

2009-01-08 @ 11:22:10
URL: http://someoneelsesdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0