Trött

Idag har jag som de flesta andra dagar suttit i skolan och pluggat. Jag pluggade ledarskap hela dagen.  Tentan i den är imorgon mellan 15-1 7, den består av en muntlig och en skriftlig del, hoppas att jag fixar den. I så fall har jag min allra sista tenta den 18 december, sen är det bara exjobbet kvar.

Hemfärden från skolan skedde vid 18 tiden, väl hemma blev jag jättetrött och det medförde i sin tur att jag inte orkade spela så mycket på min gittar. Det får nog bli en tidig kväll ikväll så jag orkar med tentan imorgon.


Ledarskapskursen är inget kul och det ledde till lätt att uppmärksamheten riktades på något som var roligare. Detta medförde att jag lärt mig att den fysiska gränsen för hur högt ett träd kan bli är 107 meter, om trädet skulle vara högre orkar inte rötterna med att suga upp vatten. En annan roliga notice är att enligt forskare på Harvard university kostar det 16 gånger mer att arkivera digitalt än att arkivera på traditionellt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0